poniedziałek, 8 grudnia 2008


Do Ciebie, Panie,
woła dusza moja,
tęskni ciało me.
Gdy nie ma Cię
moje serce ogarnia lęk...
Przyjdź dotknij mnie,
rozraduj mnie!!!!

Jezu, pragnę blisko Ciebie być!!
Jezu, w Twych ramionach się skryć.
Słodycz Twą poznawać co dnia....
Przy sercu Twym trwać....

TRWAĆ!!


Kurka jaka ja szczęśliwa jestem!:) Jezus mnie kocha!! Słowa kocham mają wielkie znaczenie...:) Dokonała się aktywacja mojej spowiedzi, Jezus jest tak bliskoo.... że nie mogę tego pojąć sama!:)) Brak słów !!

A dziś w szkole... no chyba mam już z polaka 4 i z niemca na półrocze też 4:) Jakoś idzie do przoduuuuuuu!!!:)) nie mam co powiedzieć, i znów powiem brak słów!!:)))))))

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

dzięki za tego posta... sprawił że pojawił się na mojej twarzy uśmiech :)
Oluś jesteś wielka :) Wilgachna :)) oczywiście w pozytywnym sensie :))
PATI

Anonimowy pisze...

;;**;*;*;*

moja Ola!



/ewa/

Anonimowy pisze...

U mnie też powinna się dokonac taka "aktywacja"...

3maj się Oluś ;*

Aga

Młody zakonnik pisze...

Jezus ciebie nie kocha... ale Kocha

(Dlaczego się czepiam głupiej literki? Zapraszam do Mojego Bloga :P )